A magasraktári árumozgatási feladatok automatizálásához a Jungheinrich EKX 514a/516ka/516a automata magasraktáritargoncákat kínál. Tökéletes választás hiszen karbantartásmentes motorokkal vannak ellátva és pozícionálásuk is pontos.
Az eddig jól bevált EKX elektromos komissiózó - magasraktári felrakó targoncákhoz hasonlóan készültek, teljesen új teljesítményszintet hoz, mivel karbantartásmentes szinkron reluktancia motorokkal működik, továbbá letesztelt induktív vezetés RFID-transzponderekkel való kombinációnak köszönhetően pontos a pozícionálása.
További jellemzői:
1,4 és 1,6 tonna a teherbírása
Emelési magassága 11-13 méter
Karbantartásmentes szinkron-reluktancia motor
Rakodólapok különböző módon való be- és kitárolása
Beépíthető töltő a 24/7 üzem érdekében
Mi az a reluktancia motor?
A reluktancia motor egy olyan típusú villanymotor, amely nem állandó mágneses pólusokat indukál a ferromágneses forgórészen. A rotornak nincs tekercselése. Nyomatékot generál a mágneses reluktancia révén. A reluktancia motorok altípusai közé tartozik a szinkron, változó, kapcsolt és változó léptetés.
Hol használják a reluktancia motort?
A reluktáns motor alkalmazásai Egyszerű felépítés, mivel nincsenek csúszógyűrűk, kefék és DC mező tekercsek. Alacsony költségű. A karbantartás egyszerű. Számos állandó sebességű alkalmazáshoz használják, mint például elektromos óra időzítők, jelzőeszközök, felvevő műszerek).
Mi a reluktancia motor elve?
A reluktancia motorok azon az elven működnek, hogy olyan erők jönnek létre, amelyek hajlamosak arra, hogy a mágneses fluxust hordozó vaspólusokat mindegyikhez igazodjanak.
Mi a kétféle reluktancia motor?
A reluktancia motorok két típusa létezik, a kapcsolt reluktancia motorok (SRM) és a szinkron reluktancia motorok (SynRM). A kapcsolt reluktancia motorok koncentrált tekercsekkel, míg a szinkron reluktancia motorok elosztott tekercsekkel rendelkeznek.
Kép: Jungheinrich